"Ty Sprzedajesz" : "My Wysyłamy"
Jesteśmy hurtownią ogrodniczą dropshipping nr 1 w Polsce w branży.
"Hurtowania działa w oparciu o system BaseLinker
Integracja w oparciu o XML wkrótce."
Aktualnie dropshipping hurtowni stonesgarden.pl dotyczy kategorii (pozostałe kategorie produktów wkrótce):
KAMIENIE DEKORACYJNE
Zalety wdrożenia w firmie dropshipping:
- nie musisz mieć kapitału na zakup towarów
- nie ma ryzyka, że kupisz towar którego nie sprzedaż
- współpraca łatwa do uruchomienia
- na samym początku w ofercie masz tysiące produktów
- nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie
- stosujemy uczciwą politykę rabatową
- nie potrzebujesz przestrzeni magazynowej
- płacisz dopiero gdy klient zapłaci Tobie
- nie musisz podpisywać żadnych umów
- nie musisz organizować wysyłki, zatrudniać dużej ilości pracowników
- nie musisz opisywać produktów
- wystarczy dostęp do internetu a pracować możesz z każdego miejsca na świecie
posiadasz sklep w innej branży nic nie stoi na przeszkodzie w rozbudowaniu jego oferty asortymentowej o oferowane przez nas produkty.
Współpraca z naszą hurtownią w modelu dropshipping spowoduje, że będzie Ci łatwiej odnieść sukces w internecie już na początku współpracy. |
Co to jest dropshipping?
Dropshipping to model współpracy, który przerzuca proces wysyłki towaru bezpośrednio na magazyny naszej firmy. Zakupiony u Państwa towar trafia bezpośrednio do klienta indywidualnego, dzięki czemu nie ma konieczności wynajmu obszernych powierzchni magazynowych oraz inwestowania w produkty.
Jak działa schemat dropshippingu?
Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, konto na: Allegro, Ceneo, Arena, Erli, Empik lub w innych kanałach sprzedaży czy to polskich czy zagranicznych wystawiasz nasze produkty, a gdy któryś z nich się sprzeda przekazujesz zamówienie do nas wtedy my wysyłamy je do Twojego klienta.
Ty zajmujesz się pozyskiwaniem klientów i sprzedażą, a my natomiast pakowaniem i wysyłką do klienta.
Ogólne warunki współpracy w modelu dropshipping:
1. Czy model współpracy dropshipping wymaga założenia firmy?
Tak, podejmujemy współpracę jedynie z firmami. Nie podejmujemy współpracy z osobami fizycznymi prowadzącymi działalność nierejestrowaną.
2. Czy dropshipping wymaga posiadania kasy fiskalnej?
Wysyłając towar do twojego klienta nie dołączamy paragonu ani faktury. Ty otrzymujesz fakturę drogą mailową. Natomiast to na tobie ciąży obowiązek wystawienia dokumentu potwierdzającego zakup.
3. W jaki sposób można odstąpić od umowy współpracy?
Wystarczy nie składać zamówień. Ewentualnie można wysłać maila na adres: sklep@stonesgarden.pl z prośbą o dezaktywowanie konta.
4. Czy mamy prawo do korzystania ze zdjęć i opisów?
Tak, nasi zarejestrowani partnerzy mają do tego prawo.
5. Jaki jest koszt integracji?
Integracja jest darmowa. Cała procedura wdrożenia rozwiązania opisana jest poniżej.
6.Ile wynosi czas realizacji zamówień?
Średni czas realizacji zamówień to 48h od wpłynięcia zamówienia do systemu.
7. Czy przysłanie potwierdzenia przelewu przyspiesza realizację?
Nie, nie pracujemy na bankowych zleceniach przelewu. Oferujemy szybkie płatności oraz możliwość przedpłaty na saldo klienta.
8. Czy konieczne jest opłacenie zamówienia aby zostało ono wysłane?
Tak, wysyłamy tylko w pełni opłacone zamówienia.
9. Jak wyliczane są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki obliczane są na postawie sumarycznej wagi produktów w zamówieniu. Aktualny cennik wysyłek znają Państwo w zakładce DOSTAWA.
10. Jakie jest minimum logistycze?
Nie mamy minimum logistycznego
11. Czy wysyłacie paczki za pobraniem?
Nie oferujemy wysyłek za pobraniem naszym kurierem. Mogą Państwo nadawać paczki pobraniowe własną etykietą (szczegóły poniżej).
12. Czy wysyłacie paczki za granicę Polski?
Niestety obecnie nie oferujemy takiej usługi. Natomiast mogą Państwo nadawać paczki międzynarodowe własną etykietą z własnym podjazdem.
13. Jak zamówienia są fakturowane?
1 zamówienie = 1 faktura
14. Z jakimi kurierami współpracujecie?
Współpracujemy z InPost, DPD, Poczta Polska oraz dodatkowo możliwe jest przygotowanie przesyłek dla Geis lub innych kurierów (z podjazdem po stronie kupującego).
15. Co w przypadku gdy klient nie odbierze paczki?
Paczka w momencie przekazania jej przez nasz magazyn w ręce kuriera nie jest prawną własnością naszej firmy i nie posiadamy do niej praw własnościowych. W przypadku powrotu takiej paczki zostaną Państwo powiadomieni o tym fakcie mailowo po czym mogą Państwo ją odebrać, po uiszczeniu opłaty za powrót, osobiście lub przesyłając etykietę logistyczną.
Założenie konta i instrukcja integracji w hurtowni stonesgarden.pl
Prosimy o wiadomość email sklep@stonesgarden.pl z danymi:
* Imię i Nazwisko
* nazwa firmy
* adres
Po pozytywnym rozpatrzeniu zostanie do Państwa przesłany mail z informacją o zaakceptowaniu i utworzeniu konta.
Do każdego zarejestrowanego konta zostanie przydzielony automatyczny rabat w zależności od kategorii sprzedawanych produktów:
Ceny widoczne po zalogowaniu są cenami netto z aktywnym rabatem na koncie klienta.